Štandardný postup registrácie/zápisu:
1) z našej
strany... Po telefonickej komunikácii/e-mail objednávke Vám e-mailom
zašleme "Cenovú kalkuláciu" (administratívne údaje... IČO, DIČ, Sídlo), resp.
preddavkovú faktúru v dohovorenej výške.
2) z Vašej strany... Vyzdvihnete si e-mail,
z prílohy vytlačíte pred.faktúru (samostatný dokument vo formáte PDF) na základe ktorej realizujete platbu.
3) z našej
strany... Ihneď (obvykle 2-3 prac.dni) po prijatí platby Vás budeme (pokiaľ sa
nedohodlo inak) telefonicky kontaktovať za účelom dopresnenia údajov do
objednanej inzercie a inzerciu Vám okamžite spúšťame. Následne (najneskôr do 14
dní) Vám je zaslaná vyúčtovacia Fa (s informáciou... "NEUHRÁDZAŤ !") už len na
založenie do účtovníctva.
Postup je možné samozrejme po vzájomnej dohode prispôsobiť individuálnej požiadavke objednávateľa !